طنین نواخته شدن زنگ «مهر و مقاومت-امربه معروف ونهی ازمنکر» در بیش از هزار مدرسه استان سمنان

زنگ آغاز سالتحصیلی جدید در دبیرستان کلکته چی تبریز نواخته شد

آیین بازگشایی مدارس استان کردستان در دبیرستان شاهد هوشمند سنندج برگزار شد

چگونه باید درمحیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟

تجلی شعورعاشورایی۱۶۰هزاردانش آموزاستان درآیین بازگشایی مدارس

زنگ مدرسه در هنرستان دخترانه شهید مدرس تهران نواخته شد

سالن همایش خیرساز پژوهشسرای دانش آموزی ناحیه سه تبریز افتتاح شد

تربیت دانش آموزان در راستای عمل‌گرایی باشد/ مدرک محوری و بار شدن بر دوش دولت صحیح نیست

زنگ شکوفه ها و غنچه ها در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

نواخته شدن زنگ غنچه ها و شکوفه ها در مدارس ابتدایی استان

۴۳ هزار نوآموز و دانش آموزکلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

۳۱ هزار دانش آموز کلاس اولی در مناطق مختلف گیلان وارد مدارس شدند

کد خبر: 5533 | تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸:۳۰ - چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ارسال نظر مسدود است. | Print This Post Print This Post |

نشست هم انديشي مسولان وزارت آموزش و پرورش با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

در راستاي توسعه عدالت آموزشي صورت گرفت :

نشست هم انديشي مسولان وزارت آموزش و پرورش با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

نشست هم انديشي مسولان وزارت آموزش وپرورش با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در راستاي توسعه عدالت آموزشي در مناطق كمتر توسعه يافته با استفاده از ظرفيت بخش غير دولتي برگزار شد .

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از مدارس ومراكز غير دولتي و توسعه مشاركت هاي مردمي ، مجتبي زيني وند با تاكيد بر بعد حاكميتي وزارت آموزش وپرورش اظهار كرد : خوشبختانه با توجه به ماهيت كار سازمان و با استفاده از ظرفيت مشاركت هاي مردمي در استانها مي توان اقدامات خوبي براي توسعه عدالت آموزشي بخصوص در مناطق كمتر توسعه يافته از طريق مشاركت و همكاري نهادها و دستگاههاي غير دولتي در ابعاد مختلف بخصوص در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات ايجاد كرد .

معاون وزيردر مدارس ومراكز غير دولتي و توسعه مشاركت هاي مردمي با اشاره به تاكيدات رييس جمهور در استفاده ازظرفيت بخش غير دولتي براي توسعه كمي و كيفي آموزشي وپرورشي مدارس اظهار كرد : ما براي كيفيت بخشيدن به مدارس ومراكز غير دولتي و آموزش از راه دور نيازمند توجه به ظرفيت هاي نوين الكترونيكي و ارتباطي هستيم و خوشبختانه هنرستانهاي مدارس غير دولتي بستر مناسبي براي مهارت آموزي ، ايجاد خلاقيت و كارآفريني براي دانش آموزان كشور هستند كه اميدواريم بتوانيم در اين زمينه گام هاي موثري برداريم .

وي ضمن تشكر از توجه مسولان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در جهت همكاري با وزارت آموزش وپرورش تصريح كرد : موسسين مدارس غير دولتي ظرفيت و پتانسيل بسيار خوبي در بحث خريد خدمات آموزشي داشتند بطوري كه كمك هاي موثر آنان طي سالهاي اخير منجر به ارتقاء كمي و كيفي امور آموزشي و پرورشي مدارس مناطق محروم گرديد كه اميدواريم در آينده نزديك با رويكرد جديد سازمان در تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان بازمانده از تحصيل از طريق آموزشهاي الكترونيكي نيز بتوانيم كمك هاي شاياني به نظام تعليم وتربيت كشور نماييم.

در ادامه براري معاون پارلماني وزارت ارتباطات و فناوي اطلاعات ضمن تاكيد بر الزام استفاده از آموزشهاي نوين الكترونيكي بر روشهاي سنتي و حضوري اظهار كرد: امروزه مهمترين بحث اصلي ما در كشور اين است كه تحولي در نظام آموزشي ايجاد كنيم كه اين نظام، خلاقيت محور و كارآفرين محور باشد تا ما بتوانيم انسانهايي با اين رويكرد تربيت كنيم كه در آينده در حوزه كسب و كار و كار آفريني ايجاد اشتغال نمايند .

وي ضمن اشاره به اينكه مهمترين ثروت كشور در دست آموزش وپرورش است و بيشترين فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي ) در سالهاي اخير توجه به حوزه آموزش وپرورش و مهارت آموزي دانش آموزان است افزود : ما علاوه بر اينكه بايد بستر هوشمند سازي و مكانيزه كردن مدارس را فراهم كنيم، در حقيقت به دنبال اين هستيم كه چگونه بدون تغيير ماهوي، نظام آموزشي تحولي در اين نظام ايجاد كنيم و دانش آموزان خلاق و كار آفرين تربيت كنيم كه بتوانند در جامعه منشا تحول ، خلاقيت و اشتغال باشند.

معاون پارلماني وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات گفت : در حال حاضر اين وزارتخانه برنامه هاي براي ايجاد اشتغال از طريق توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات با همكاري ساير وزارتخانه ها را آغاز نموده و اميدواريم در آينده نزديك در حوزه هاي كسب و كار ،خود اشتغالي و ايجاد رونق اقتصادي دركشور شاهد آثار و بركات خوبي باشيم .

Let's block ads! (Why?)

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از مدارس ومراكز غير دولتي و توسعه مشاركت هاي مردمي ، مجتبي زيني وند با تاكيد بر بعد حاكميتي وزارت آموزش وپرورش اظهار كرد : خوشبختانه با توجه به ماهيت كار سازمان و با استفاده از ظرفيت مشاركت هاي مردمي در استانها مي توان اقدامات خوبي براي توسعه عدالت آموزشي بخصوص در مناطق كمتر توسعه يافته از طريق مشاركت و همكاري نهادها و دستگاههاي غير دولتي در ابعاد مختلف بخصوص در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات ايجاد كرد .

معاون وزيردر مدارس ومراكز غير دولتي و توسعه مشاركت هاي مردمي با اشاره به تاكيدات رييس جمهور در استفاده ازظرفيت بخش غير دولتي براي توسعه كمي و كيفي آموزشي وپرورشي مدارس اظهار كرد : ما براي كيفيت بخشيدن به مدارس ومراكز غير دولتي و آموزش از راه دور نيازمند توجه به ظرفيت هاي نوين الكترونيكي و ارتباطي هستيم و خوشبختانه هنرستانهاي مدارس غير دولتي بستر مناسبي براي مهارت آموزي ، ايجاد خلاقيت و كارآفريني براي دانش آموزان كشور هستند كه اميدواريم بتوانيم در اين زمينه گام هاي موثري برداريم .

وي ضمن تشكر از توجه مسولان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در جهت همكاري با وزارت آموزش وپرورش تصريح كرد : موسسين مدارس غير دولتي ظرفيت و پتانسيل بسيار خوبي در بحث خريد خدمات آموزشي داشتند بطوري كه كمك هاي موثر آنان طي سالهاي اخير منجر به ارتقاء كمي و كيفي امور آموزشي و پرورشي مدارس مناطق محروم گرديد كه اميدواريم در آينده نزديك با رويكرد جديد سازمان در تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان بازمانده از تحصيل از طريق آموزشهاي الكترونيكي نيز بتوانيم كمك هاي شاياني به نظام تعليم وتربيت كشور نماييم.

در ادامه براري معاون پارلماني وزارت ارتباطات و فناوي اطلاعات ضمن تاكيد بر الزام استفاده از آموزشهاي نوين الكترونيكي بر روشهاي سنتي و حضوري اظهار كرد: امروزه مهمترين بحث اصلي ما در كشور اين است كه تحولي در نظام آموزشي ايجاد كنيم كه اين نظام، خلاقيت محور و كارآفرين محور باشد تا ما بتوانيم انسانهايي با اين رويكرد تربيت كنيم كه در آينده در حوزه كسب و كار و كار آفريني ايجاد اشتغال نمايند .

وي ضمن اشاره به اينكه مهمترين ثروت كشور در دست آموزش وپرورش است و بيشترين فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي ) در سالهاي اخير توجه به حوزه آموزش وپرورش و مهارت آموزي دانش آموزان است افزود : ما علاوه بر اينكه بايد بستر هوشمند سازي و مكانيزه كردن مدارس را فراهم كنيم، در حقيقت به دنبال اين هستيم كه چگونه بدون تغيير ماهوي، نظام آموزشي تحولي در اين نظام ايجاد كنيم و دانش آموزان خلاق و كار آفرين تربيت كنيم كه بتوانند در جامعه منشا تحول ، خلاقيت و اشتغال باشند.

معاون پارلماني وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات گفت : در حال حاضر اين وزارتخانه برنامه هاي براي ايجاد اشتغال از طريق توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات با همكاري ساير وزارتخانه ها را آغاز نموده و اميدواريم در آينده نزديك در حوزه هاي كسب و كار ،خود اشتغالي و ايجاد رونق اقتصادي دركشور شاهد آثار و بركات خوبي باشيم .

Let’s block ads! (Why?)

" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious


ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین اخبار