طنین نواخته شدن زنگ «مهر و مقاومت-امربه معروف ونهی ازمنکر» در بیش از هزار مدرسه استان سمنان

زنگ آغاز سالتحصیلی جدید در دبیرستان کلکته چی تبریز نواخته شد

آیین بازگشایی مدارس استان کردستان در دبیرستان شاهد هوشمند سنندج برگزار شد

چگونه باید درمحیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟

تجلی شعورعاشورایی۱۶۰هزاردانش آموزاستان درآیین بازگشایی مدارس

زنگ مدرسه در هنرستان دخترانه شهید مدرس تهران نواخته شد

سالن همایش خیرساز پژوهشسرای دانش آموزی ناحیه سه تبریز افتتاح شد

تربیت دانش آموزان در راستای عمل‌گرایی باشد/ مدرک محوری و بار شدن بر دوش دولت صحیح نیست

زنگ شکوفه ها و غنچه ها در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

نواخته شدن زنگ غنچه ها و شکوفه ها در مدارس ابتدایی استان

۴۳ هزار نوآموز و دانش آموزکلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

۳۱ هزار دانش آموز کلاس اولی در مناطق مختلف گیلان وارد مدارس شدند

کد خبر: 5409 | تاریخ انتشار: ۹:۴۲:۳۴ - چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ارسال نظر مسدود است. | Print This Post Print This Post |

شناخت هنجارها و ناهنجاریهای اجتماعی توسط معلم ، ضرورت دارد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

شناخت هنجارها و ناهنجاریهای اجتماعی توسط معلم ، ضرورت دارد

اولین همایش توانمند سازی روانی ،اجتماعی دانش آموزان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، اعضاء شورای معاونین و روسای مناطق21 گانه شهرستان های استان تهران در شهریار برگزار شد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: خشونت در خانواده آموزش را تهدید می کند و باید این مسائل مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ،شناخت هنجارها و ناهنجاریهای اجتماعی توسط معلم یک ضرورت است تاکید کرد: آسیبهای اجتماعی بیشترین هدر رفت سرمایه رادارد ومدیری توانمند است که بتواند هدر رفت سرمایه توسط آسیب های اجتماعی را به حد اقل برساند .

فولادوند با تاکید بر اینکه مبارزه با آسیب های اجتماعی ،یک کار تخصصی است و هرگز با مدیریت سلیقه ای به سر انجام نمی رسد تصریح کرد: برای رسیدن به کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل جامعه ، اولیاء ، و دانش آموزان هستیم و این امر با تکیه بر علوم جدید به سر انجام می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یادآورشد: دانش آموز باید عزت نفس ، خوشبینی ، تفکر ، نشاط و امید را سرلوحه ی فعالیت های اجتماعی خود قرار دهد و برگزاری این گونه کارگاهها می تواند سلامت روانی – اجتماعی دانش آموزان را ارتقاء دهد .

وي گفت: دستاوردهای این جلسات و کارگاه ها باید در رفتار دانش آموزان مشاهده شود و بهبود شاخص های سلامت روان در دانش آموزان و کارکنان مدارس را به همراه داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: خشونت در خانواده آموزش را تهدید می کند و باید این مسائل مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ،شناخت هنجارها و ناهنجاریهای اجتماعی توسط معلم یک ضرورت است تاکید کرد: آسیبهای اجتماعی بیشترین هدر رفت سرمایه رادارد ومدیری توانمند است که بتواند هدر رفت سرمایه توسط آسیب های اجتماعی را به حد اقل برساند .

فولادوند با تاکید بر اینکه مبارزه با آسیب های اجتماعی ،یک کار تخصصی است و هرگز با مدیریت سلیقه ای به سر انجام نمی رسد تصریح کرد: برای رسیدن به کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل جامعه ، اولیاء ، و دانش آموزان هستیم و این امر با تکیه بر علوم جدید به سر انجام می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یادآورشد: دانش آموز باید عزت نفس ، خوشبینی ، تفکر ، نشاط و امید را سرلوحه ی فعالیت های اجتماعی خود قرار دهد و برگزاری این گونه کارگاهها می تواند سلامت روانی – اجتماعی دانش آموزان را ارتقاء دهد .

وي گفت: دستاوردهای این جلسات و کارگاه ها باید در رفتار دانش آموزان مشاهده شود و بهبود شاخص های سلامت روان در دانش آموزان و کارکنان مدارس را به همراه داشته باشد.

Let’s block ads! (Why?)

" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious


ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین اخبار